torstai 4. elokuuta 2011

Piirustus ja ekat korut, voila!

Nyt on tapahtunu ihan hulluna ilosia asioita ja oon yllättäen sosiaalisoitunukki hieman ja sen pakottamana joutunu jättään luolan enkä oo saanu nörtteillä kaiken aikaa, mutta skriivaan nyt äkkiä, ettette luule, että oisin masentunu jne. Porukat vähän säikähti tuota mun pähkinänkuorijuttua, saattohan siitä saaha semmosen käsityksen, ettei mulla ehkä ois hommia hallinnassa, eikä mulla ehkä eikä todennäkösesti ookkaan, mutta ça va aller eli kyl se siit sutviintuu ja arskeli paistelee pian risukasaan!

Oon vähän piirrelly. En saanu ihan hullun tarkkaa kuvaa piirustuksesta vielä ku patterit meinaa loppua, mutta laitan ehkä huomenna lisää kuvia. Nii paina äiti sen kuvan kohalla hiirtä, että se suurenee. Sorge jos piän ihan blondina ja hogasit itekki. Nii Saara, tää kuva on tehty sulle, haluakko nää tään? Mun chéri lapsuuenystävä on kasvanu kans isoksi ja lähtee pian ulkomaille (tervemenoa ja onnee hihihihi ei oo heleppoo, mutta oot mua reippaampi nii ei epäilystäkään ettetkö pärjäis) Italiaan. Tää kuva on elokuvasta "Gilda" ja siinä on Rita Hayworth ja Glenn Ford, mutta koska ajattelin Saaraa ja Alexia tätä piirtäessäni, tuli niistä pakostaki vähän niitten näkösiä.


yksityiskohta
 Oon tosi ilonen ku löysin huipun piirustustelineen, saman ku millanen mulla Suomessaki oli. Löysin myös canvaseja kolme 7 eurolla, ei paha. Tuli pehvassa tai siis pyrstössä ku haluttaa alkaa maalaan äkkiä. Tässä kuva maalaustelineestä ja mun pikku "ateljeesta", jossa on erittäin piirtämiseen epäsopiva valaistus. Hitsi ku on hulluna uutisia, ateljeeseenki liittyen, mutta en millää ehi jorista kaikesta nyt ku yks islantilainen kaveri tulee tänne viimistä kertaa ennenku lähtee takas saarelleen.


Nii ja ettette luulis mua huijjariksi ku sanoin ettei luolassa oo ikkunoita ja toi taustalla oleva näyttää erehdyttävän paljon ikkunalta, nii kuulkaa siitä näkyy vaan peräseinä ja ilmastointiputki. Kuinka viihtyisää ja errittäin inspirroivaa, väärällä ärrällä. Näytän myös mun ekat väkräämäni korut. Muovailin nää siis siitä massasta, minkä esittelin aikasemmin. Hioin, maalasin akryyleillä ja lakkasin vielä nää ja aika ihqut tuli. Vai tä, ostaaks joku, ei maksa palijoo?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti