tiistai 7. kesäkuuta 2011

Vihdoinkin ne saapui!!!Koruntekomateriaalit

Alako tuntuun, että ois pakko saada käsille jotain tekemistä ku matto tuli valmiiksi eikä ollu vielä tarpeeksi räsyjä alottaa uutta. Haluaisin maalata öljyväreillä ja on joitain hyviä idiksiäki, mutta en voi maalata luolassa ku maalit ja tärpätti haisee enkä oikeen tiiä missä sitten. Tai no koitan ettiä ateljeeta ja oon löytänykki pari kiinnostavaa, mutta nyt pitäs vielä uskaltaa mennä kysymään niiltä pelottavan boheemeilta tyypeiltä saisko käyttää niitten tilaa ja mitä maksas. Toinen haave on ollu keramiikan työstäminen. Tein työharjottelussa Englannissa kuvanveistoa (savi, kipsi) ja oli ihan mahtavaa, tuntu tosi paljon omalta jutulta. Oon nähny jonku keramiikka-ateljeen, mutta niillä oli valmiita esineitä mitä sais vaan maalata ja mun rahat ois riitäny just munakuppiin. Paska. Se siis siitäki haaveesta, tai pitää siirtää sitäki tuonnemmaksi.

Niin menin sitten nettiin ku nörtteily on ilimasta (niin sitä itelle uskottellee) ja heleppoo, vaikkei kovin mukavaa ja vahingossa eksyin hobby pointin sivuille. Vielä suurempi vahinko sattui ku selailin niitten helmivalikoimaa ja ku vielä huomasin huopaa ja muovailumassaa niin tein tilauksen. Nyt jälkeenpäin aateltuna, olin tosi pölijä ku ois vaan pitäny jaksaa oottaa, että mäihällä löytyy vastaava kauppa täältä. Pelkät postikulut oli sikakalliit ja ku paketti saapu vihdoin, näytti kaikki paljon pienemmältä luonnossa...No ei auta ku olla onnellinen, on sentään materiaalit mistä alottaa! Esittelen myöhemmin mitä oon saanu aikaan. Tuo muovailumassa on tosi hyvää, vähänniinku valkosta savea joka kovettuu keramiikkamaiseksi ku paistaa kotiuunissa. Siitä saa vaikka mitä aikaan!

 
Paketista paljastui: Sculpey Original muovailumassaa, huopaa, silkkinauhaa, paljetteja, helmiä (jotka olin jo melkein kuluttanu ennenku muistin ottaa kuvan), rautalankaa ja korunosia

2 kommenttia: